sommar, sommar och sol

hoppas detta underbara väder håller i sig nu under hela lovet! underbart är ju vad det är.

i fredags var det körlektion, vilket gick jätte bra, börjar verkligen kunna detta nu.. fredagskvällen var riktigt mysig, en kväll med fiona, elin, sofia och anna.. morgonen där på drog vi alla (except elin) till hamre, skönt! mot kvällningen åkte jag in till sandviken och hade en riktigt härlig sommarkväll med grillning, mys och allmänt skoj med anna jossan och johanna! tummen upp för den dagen (Y)

btw, vi taggar falkenberg av bara sjutton! sen taggar jag roadtrip med flickorna också ;)

idag skulle det blivit strandbaden med flickorna, men istället kommer mina söta kusiner hit och firar.. så det kommer nog bli en riktigt mysig dag ändå.. nej nu blir det ut i solen och bli brun!


jag bjuder på denna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0