feest .. :)

gårdagen började med en stressig morgon för att försöka hinna på 7 bussen, men neh då..
så kom in lite försent sådär, men en gång gör väl inget .. iaf så hade vi bara halvdag vilket var skönt, så jag och några stycken till åkte in till valbo för att försöka hitta något mys till kvällen..
Sen bar det av hemmåt för mig och inte långt senare kom jossan, anna och johanna.. och där efter tobias :)
inte långt senare kom även sandra :) trevligt..
haha, ja vi sjöng singstar och jossan var K I N G ! ; )

sen var det fest i bygdegården, och det var grymt roligt. så tack tommy för att du hyrde lokalen åt oss.. :) sen sov tobias, jossan, anna, sofia, sandra och emma här, mkt folk.. mysigt ;D .. ah men nu är det bara tobias kvar, resten tog 09.05 bussen hem.. då kan jag passa på att säga; jag älskar dig tobias <3

iaf .
vad händer idag ?
ska nog bara ta det lilla lugna idag, tror ja :) kan väl vara mysigt det med .. kika på någon trevlig film eller nåt kanske.. :)
ah blir nog så ändå, hade bra .
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0