löördag ..

idag är det lördag.. och det är trök väder ute :/ suck ..

aja,  imorse, eller på eftermiddagen, runt två åkte ja hem från tobias <3 efter att ha spenderat en mysig natt där (: .. 
väl hemma, efter att ha hjälpt en man som kört på en stackars hund, så somna ja i sängen .. skönt : ) har inte sovit så mkt på senaste dagarna :/  JOEKISK, JOESKISK, JOEKISK, för min del.. hur har det varit för dig erika ? ;) .. senare gick jag ut för att träffa elin och sofia en sväng <3, för det var otroligt länge sedan .. så blev det lite film åså :) trevlans .

och nu sitter jag här, pratat med tobias en stund åså :) alltidmys .



tobias, du är det bästa som finns .

Kommentarer
Postat av: erika

jadu, jag har somnat vid 3-4 varje natt nu på lovet;)

2007-12-30 @ 17:44:09
URL: http://erkiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0