lussebandy..

fredagen började med en väldigt seg morgon .. :/ vaknade en halvtimme innan bussen gick,  men snabb som jag var så kom jag med bussen (: när vi väl var i skolan, hade vi två stycken redovisningar, som gick bra (:
senare hade vi skriller på idrotten , haha och det gick ju som det gick .. ;D men det var skoj, och ja lär ju säga att ja tycker natta var king :D helt klart.
iaf, efter det så for jag hem till tobias, då vi hade det mysigt innan vi skulle till lussebandyn. 
så runt åtta cyklade vi dit och kikade på några matcher .. shit, lär ju säga att han wiktor var king.. helt seriöst :D
vi var där till 2 ungefär, sen cyklade vi hem till tobias igen (: .. och eftersom det var så kallt så var det hur skönt som helst att komma innanför dörren ;D ..
och det blev en lika mysig kväll som alltid med tobias .
iaf, vaknade runt typ halv åtta, tidigt .. ah .. sen kikade vi lite på shrek 3, och det är ju faktiskt ganska kul om ja får säga det själv (:

men nu ska ja nog kika lite heroes, var ett tag sedan .. höörs ...


tobias, jag älskar dig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0