då var det tisdag.

helgen har gått fort, men man har ju hört att tiden går fort när man har kul och det kanske kan stämma, för jag har tillbringat min helg med tobias och för det mesta i lägenheten som jag nu flyttat in i :)

i fredags flyttade vi in lite saker till lägenheten, jag klippte mig, var en sväng till valbo och så, sen åkte jag till lägenheten för att min älskling skulle komma, vi hade det hur mysigt som helst, beställde thai mat från en thai restaurang och det blev kyckling med jordnötssås och ris för oss båda, vilket blev hur gott som helst :) mummms. sen blev det myspys och filmkik, alltid trevligt :D

lördagen kom och vi sov till ungefär halv åtta? haha, nej men somnade om och vakna runt elva, skönt och speciellt skönt när man hade älsklingen bredvid sig <3. Vi tog bussen in till valbo där jag köpte tights, strumpbyxor och lite smått och gott. trevligt, på kvällningen gjorde vi oss klara för det var fest hos cilla :) innan det kom anna, sandvikens anna, hem till mig :) trevligt trevligt. sen bar det av hem till cilla. det var riktigt trevligt, men till slut kändes det som om man skulle ta kväller, för trött blev man och då var klockan halv två, men det kändes som om man åkte därifrån tidigt eftersom det var då nästan allt folk kom, hah. men sen ställde man ju även fram klockan en timme så vi kom hem till lägenheten runt halv tre och somnade väl tre.

söndagen hände inte så mycket, vi sov ut, kikade lite film och for hem till tobias :) där vi fick goda våfflor som hans mamma gjorde till oss. gott. :) hände nog inte så mycket mer då.

Sen kom måndagen och det var dags för praktik, var helt okej :) fick göra ganska mycket samma saker, hänga upp kläder, leta reda på vart dom satt osv. men det var roligt :) och personalen är hur trevliga och roliga som helst, och det är ju verkligen ett stort + (: sen kom jag hem och även igår var jag med tobias :) riktigt riktigt mysigt, vi gjorde tacos och hade det mysigt :p

idag är det tisdag och det var praktik igen, roligare idag, fick göra lite allt möjligt :) trevligt. men nu ligger jag bara här och pratar med några trevliga på msn och så och i luren väntar tobias så ska prata lite med honom :) sen bör jag nog sova snart, för jag ska även upp imorgon bitti så.. godnatt allihopa :)

jag älskar tobias, det finns ingen som du <3 du är det bästa som hänt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0