segasöndagar gillar vi inte .

nu är det söndag igen och imorgon börjar skolan, inget jag längtar till.. nog för att vi i klassen har det trevligt på skoldagarna, men ändå . nej usch, nu är det bara sommar och sommarlov jag vill ha (:

i fredags var sista dagen på praktiken :) har varit trevligt att vara där. efter det blev det bio med älsklingen, 21.
Säger bara en sak, KA
NON. Kanon är det perfekta ordet för filmen, den var riktigt bra om jag får säga det själv (:
Efter filmen tog vi bussen tillbaka till sandviken, och skyndade oss till ica maxi för att köpa lite bröd :) efter det for vi hem till lägenheten och la oss och sov en härlig myspys natt. :)

pratade sedan med pernilla och vi har match på torsdag i mora :) undrar hur lång tid det tar att åka dit? det är typ 20 mil och matchen börjar halv åtta och ja, blir väl antagligen en sen kväll då :) men vi får hoppas det går bra.

tog iaf bussen hem igår till färnbo, kikade på guldkompassen med familjen :) den var faktiskt ganska bra (:
och nu är det segsöndag. det
gillar vi inte, funderar på att ta en dusch, skulle vara skönt :) ja så får det bli, hörs.

puss

tobias, my one and only <3

image80



Kommentarer
Postat av: tamara

JAG VILL SE DEN DÄR FILMEEEEEEEN!

2008-04-15 @ 19:11:03
URL: http://pharrell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0