tisdag kväll .

nu har jag inte skrivit på ett tag igen.. förra veckan, i torsdags, var det match mot färnäs i mora. dom vann tyvärr men bara med 4-3 och måste säga att vi var bättre där i andra halvlek.. bilresan dit och hem var också trevliga. hah.
innan matchen var jag hem till simone och åt födelsedagsfika :) med några i klassen..mysigt, tack för det. :)
fredagen spenderade jag med underbara tobias. vilket alltid är mysigt. där vi åt grillat hemma hos honom, mums kan jag lova. lördag hade han match och det var svinkallt, har inte frysit så oerhört mycket på länge länge kan jag lova.
sen blev det gott med pizza från american pizza place som man blev bjuden på där :) trevligt. sen behövde jag åka hem till färnbo, och plugga matte.. hade matte prov i måndags och det kändes väl som att det gick bra tycker jag, nog för att det hade kunnat gått bättre..men ja tror ja är nöjd, får se hur det blir med resultatet. :)
idag är det tisdag och skolan.. efter skolan gick jag hem och inte långt senare kom jossan och anna och plinga på dörren. sen cyklade vi och simone till träningen och det var jätte härligt att träna pga. vädret som var helt underbart :) riktigt varmt och skönt.. känns som om sommare kommer närmare och närmare OCH det gillar vi :)
efter det åkte jag hem och tog en varm och härlig dusch, och sen kom anna och jossan igen, inte långt, eller jo långt senare kom simone och erika ;) hade myspys kväll hemma hos mig med lite mat, snacks, vattenpipa och skratt :) riktigt trevligt. :) men nu känns det som om jag börjar bli lite trött, så ska nog packa ner mig under täcket.
hörs :)



tobias, my everything <3


image83 image84 image85


image82image81

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0