torsdag

oj vad dagarna går, nu hoppas vi snart på sommar och sommarlov.. kommer bli helt underbart med sommar, längtar som sjutton (: men när man väl trodde att det skulle börja närma sig så ser man på morgonen fullt med snö ute på gården.. vafan? nej nu får det ta och bli sommar :)

idag är det iaf torsdag och jag har varit på praktik.. på hm är jag ju, riktigt trevligt :) tiden går fort och imorgon är det sista dagen på hm.. både tråkigt och skönt, men det har varit trevligt kan jag lova. alla har varit hur snälla som helst.. har köpt lite nytt, som tre linnen lite smycken och liknande.

i helgen var det fest hos adam :) trevligt.. jag har spenderat den större delen av helgen med tobias <3, och då blev det då fest med trevligt folk.. och imorgon är det fredag, hur skönt som helst.. och då är det bio med älsklingen :) myspys.

orkar inte skriva så mycket mer nu,
men ska laga lite mat nu tror ja . :)

hörs

puss

tobias, you are my everything <3

Kommentarer
Postat av: tamara

sommaaar :D

2008-04-10 @ 22:59:32
URL: http://pharrell.blogg.se
Postat av: jennifer . (;

längtaaaa till sommaren

2008-04-11 @ 23:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0