allt är så himla bra

allt är så himla bra när ja är med dig tobias, du gör mig glad :) och det gör även mina underbara vänner.

lär väl skriva lite om vad som hänt under helgen och lite av vecka som gått.
i helgen umgicks ja med min underbara tobias hela tiden, vi var till norrsätra till kurvan, john och robin i fredags :) var inte där så länge utan vi åkte sedan tillbaka till tobias.. lördag morgon var det träning (: härligt egentligen att dom är så tidiga sådär.. men blir pigg :) att spela med trebo tjejerna är ruskigt kul. efter det följde tobias med mig hem, hade det mys hela kvällen.. med film och gott (: ååh, helt underbart är det.
vaknade med min älskling vid sidan av mig på söndag morgon, och det är mysigt. söndag kväll for vi hem till honom, (: kom på det en halvtimme innan b ussen gick så då fick ja lite bråttom sådär. men det gick bra. sen stog det på bussen; nästa hållplats trebo. så vi tryckte på stop knappen och sen klev vi av, och det var kolsvart ute så vi såg inte något och eftersom det är skog där så visste vi inte heller att vi hade hoppat av vid fel "station" så då fick vi gå, inte så långt egentligen, men det kändes långt när man var pömmsig (: så när vi kom hem till tobias äntligen så la ja mig i hans säng och somna på en gång.. hah, och skönt kan ja lova att sova nån extra timme sådär eftersom ja redan va i sandivken då.. :) härligt ja.
måndag skolan, sen hem..
idag är det tisdag.
åkte sju bussen imorse, åh det är fan jobbigt ;D menmen.. skola till halv två, sen gick jag, simone och jossan hem till simones lägenhet, kika step up :) trevligt. sen vidare till träningen :) vilket var en skoj träning, typ ;D. nu är ja hemma och har just duschat en underbart skönt varm dusch.. för eftersom vi tränat ute är det riktigt skönt när man kommer in i duschen :D ..
ah nu ska ja nog kika lite film, och snart prata lite med älsklingen.
hörs . puss

älskar dig min underbara tobias <3
och lär även säga att klassen är riktigt bra, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0