fredag .

jag är vaken, jag är uppe, jag är strålande glad.. men jag är inte pepp på skolan idag.

idag är det som sagt fredag och äntligen helg vilket är riktigt skönt , har inte riktigt bestämt mig om ja ska vara i sandviken ikväller eller bara vara hemma och ta det lungt.. får se hur det blir :) ..
imorgon börjar äntligen träningarna med trebo igen, vilket är riktigt härligt.. men nu vill ja bara att skolan ska sluta för idag, är så himla trött så det är sjukt..
iaf,, pratade nyss med älsklingen och han satt på bussen på väg till båten, jah, kommer saknarej så mycket.. :p
ah men nu lär man väl kanske jobba lite granna, höörs .

puss



t o b i a s , h u r   u n d e r b a r   s o m   h e l s t < 3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0