härlig helg kan jag lova

fredag var det skola, men inte jobbig direkt, var inte mycket som hände egentligen.. idrotten var på SGA hallen i någon skum grop typ.. ;) hah ah, och anna :O förstår inte hur hon kan göra alla dom där volterna och så ;) haha sjukt.. efter det for jag hem till tobias :) som jag hade saknat hur mycket som helst.. var där en stund, sen skulle jag och älsklingen på bio :D vi var på napoleon och käka grymt gott och det var riktigt mysigt. efter det kika vi på bio, national treasure - book of secrets.. själv tycker jag den var riktigt bra :) sen åkte vi hem till tobias och igen och hade det mys.. lördags morgon hade jag träning, riktigt härlig träning måste ja säga. mycket folk :) vilket är kul. duschade snabbt, eller snabbt för mig, en halvtimme typ. hah, sen for jag hem till tobias igen :) var där en stund, sen for vi ner till SGA hallen , för där skulle han döma åtta matcher för p-13 .. satt där, sen ringde ja simone och så gick jag sedan och mötte henne.. så då fick ja lite sällskap där :) trevligt... senare gick hon till joss och anna.. för ja skulle käkilura hos tobias. efter det for vi direkt till bessemer hallen, för där skulle dom spela match :) tidningscupen. Så där satt jag hela kvällen och kika på älsklingen som var hur bra som helst. sjukt :) det var självklart dom andra också.. riktigt kul att kika på :) som sagt var där hela kvällen typ, med simone, anna, jossan, johanna och pernilla var även med :) men under en lång paus innan deras andra match skulle börja, gick vi till simones lägenhet och kika film.. sen var det match igen :) så då gick vi tillbaka och kika på dom och det var riktigt kul.. eller vad säger du simone? :D gick riktigt bra för dom :D för dom kom nämligen till semifinal som skulle vara på söndagen :) .. så efter sista matchen som var ungefär klockan halv två, for jag hem till tobias igen. myspys. på söndagmorgon klockan tolv hade han samling klockan tolv i bessemer hallen där dom skulle möta brynäs.. så där kika ja match med simone :) och det gick hur bra som helst ;) dom vann stort :D så det blev final för dom ;)
sen for hon hem till sin lägenhet och ja till tobias. runt fyra var det match för dom igen på jernvallen.. jag, simone och celine var där och kika matchen :) ruskigt kul för dom vann även finalen :D GRATTIS :) .. så guld för dom ;)..
kikade senare på fler finaler.. sen klockan sex tog jag bussen hem och nu sitter jag här.. men det har varit en riktigt härlig helg :D och det tackar ja älsklingen och mina vänner för :) så nu ska ja nog kika lite andra avenyn.. hörs : )
puss.


tobias, den bästa som finns <3

Kommentarer
Postat av: simone

Jo riktigt kul var det, duktiga var dom också :)

2008-01-21 @ 16:29:33
Postat av: jennifer (:

ah kan ja lova att dom va (:

2008-01-22 @ 18:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0