hos älsklingen

i måndags var det nyårsafton :D och det var riktigt mys.. tobias kom till mig vid tre tiden, lite senare åt vi riktigt gott :) och till efterrätt min hemmagjorda vaniljpannacotta med hallonsorbé, och  ni som inte provat den är det synd om :) haha, för den är smaskens .. runt halv tio drog vi iväg till julia på partajj.. vid tolv slaget gick vi ut och tog emot 2008 med öppna armar :) det har varit ett väldigt bra år :D
efter det gick vi in igen , och runt två eller nåt så gick vi hem.. haha och det var en ganska trevlig promenad tillbaka .. vi gick med martin .. och senare stöp tobias över trottoarkanten efter att ha försökt nicka en snöboll. hah!
ah när vi kom hem, hade han onti knäna.. hah, men iaf så somna vi på en gång ;D
vakna runt två dagen därpå .. ;) runt nio följde jag med tobias hem, och hade en mysig kväll och natt hos honom :) alltid trevligt .. :D  <3 och nu sitter jag här, ska snart åka hem.. :/ menmen, hörs kanske mer då  .....

puss


tobias, jag älskar dig underbar <3

Kommentarer
Postat av: tobias (:

din blogg är så jävla snygg, helt sjukt :D ;)

2008-01-03 @ 01:58:04
Postat av: jeeennifer ..

jaaa tack vare dig ja :D:D

2008-01-03 @ 02:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0