torsdag, och det är en väldigt seg morgon /:

sitter i skolan nu, har religions redovisning.. eller inte ja eftersom ida norgren är sjuk :O . menmen.
har iaf varit en seg morgon, vaknade en kvart innan bussen gick.. lyckat, tänkte äh ja kan ta 07.50 bussen.. eftersom vi börjar runt halv nio. så står ja där kvart i, men ingen buss kommer.. senare när klockan är tio över kommer den äntligen, så är jag beredd med busskortet..men när ja ska ta fram kortet ur fodralet så är det bara fodralet utan mitt busskort i.. lyckat jennifer :O hah .. menmen, gick hem så fick mamma skjutsa in mig :) så ja kom ändå in före bussen, bra det..

händer idag? skolan till elva om vi slipper företagsekonomin.. :) skönt isåfall.. sen efter skolan hoppas jag verkligen på att få träffa tobias, vilket ja nog kommer göra också..

nu är det å tagga helg. yes

puss

tobias, underbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0