hej nu är det sommar, nu är det sommar

äntligen har sommaren kommit, riktigt skönt. man blir på riktigt glatt humör.. haha!
vad har hänt i helgen? ;

fredag: skolan går riktigt fort dom här sista dagarna, lika så denna fredag, inte mycket att göra i skolan eftersom man är klart med allt. innan skoldagen slut var det modevisning. var lite roligare än vad jag trodde det skulle vara, efter det for jag hem till kära färnbo. mådde tyvärr inte så jätte bra så blev inte fest för min del utan tog min kos ut till sandön tillsammans med tobias där vi mötte martin och några fler och det var trevligt, men sen for ja hem.

lördag: lördag hände inte mycket, blev mys med älsklingen. var även till bondgården ;) haha.. var trevligt faktiskt :) sen har det bara varit hemma mys hela lördagen tillsammans med tobias, kikat what happens in vegas, bra film och ruslkigt rolig :) har även kikat på james bond.. bra filmer faktiskt :p sen blev det en härlig natt med tobias och sen blev det..

söndag: vaknade med älsklingen bredvid sig, men fick inte njuta av det utan det var bara att gå upp, för det skulle bäras av in till sandviken . match mot stensätra, vilket gick riktigt bra i första halvlek,och sen mindre bra i andra.. så tyvärr förlorade vi den matchen. men vi var bra måste jag säga. efter det blev det kik på sif match, med jossan anna johanna pernilla och tobias. trevligt. matchen slutade 6-4 till sif. sen spelade även sverige mot ukraina så det blev ännu mer fotbollskik. fotbollsdag kan man väl säga. match hos tobias iaf, där jag la mig i tobias säng och somnade tvärt. skönt, vaknade med en fydundrande huvudvärd, vilket var mindre trevligt. så for hem runt halv tio till lägenheten på söndagen för att möta min kudde. sen blev det då..

måndag: och det är idag :) och idag har jag varit på intervju på hm, som gick riktigt riktigt bra :D så ja hoppas på det bästa att praktikplatsen blir min :D.. skulle vara jätte roligt. :) efter det for jag till skolan, vilket var ganska onödigt eftersom vi inte hade några lektioner kvar kan man säga, eftersom man är klar med allt :D hur skönt som helst.
har även jobbat ikväll, från klockan 5 - 23 :) sex timmar på mässen i disken, är bra gjort tycker jag :p så nu ligger jag här i min säng och funderar på att sova, klockan är halv två, på natten :) men har sovmorgon, så det kanske blir film :)

hade så bra, puss

tobias, my everything <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0