new york <3

idag är det söndag, och om jag inte nämnt det så är det ju sommarlov, härligt :D

sommarlovet kom i torsdags, och den torsdagen började med avslutning i kyrkan. :) efter det åkte vi några tjejer och fikade på deli, varma mackor blev det för nästan alla förutom härliga jossan som tröck i sig en kladdkaka ;)
efter det, hem till tobias där man blev bjuden på god tacos :)
blev stan en sväng, sen hem till honom och byta om till träningen.. var inte speciellt många där, ungefär åtta pers? menmen, slappträning om man kan säga så. blev även en härlig natt tillsammans med tobias.

fredagen hade vi tänkt åka och golfa, men vädret var inte på vår sida. utan det började åska och blixtra och bullra på himlen, så det blev mys framför tv:n, med kortleken :) hah, på eftermiddagen åkte jag hem till kära färnbo, där det blev god mat och sen gick jag ner till julia där även sofia, fiona och elin var :) så det blev filmmys, trevligt. sen hem och sov en god natt.

vaknade inte förns tolv, men så ska det vara ibland nu när det är sommarlov.. idag har jag inte gjort så mycket, packat och kikat på sverigen match.. :) lär säga att sverige spelade bra, och zlatan är kung :) tycker även att johan elmander var kanon den här matchen.. och så sakna vi chippen på plan.. matchen slutade tyvärr 2-1 till spanien, efter att dom gjorde ett mål i sista minuten.. tråkigt men så är det, så då är det bara att vinna sista matchen sverige, hejja :)

så som sagt imorgon åker jag till new york med mamma, vilket ska bli riktigt roligt :D mycket shopping, god mat och ha roligt på new yorks gator :D och helt enkelt ha det trevligt med mamma i new york :) så imorgon bitti klockan fem åker jag till arlanda..
så hade bra alla här hemma :) så hörs vi när jag kommer hem igen!
pusss

älskar dig tobias, finns ingen som du <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0