sommarlovet närmar sig med stormsteg

snart är det efterlängtade sommarlovet här, imorgon är det torsdag och då är det avslutning.

helgen har varit mysig, den spenderade jag med familjen och tobias. blev hemmakväll med film och folk fredagen med familjen och lördagen for jag in till sandviken och åkte då båt med älsklingen till deras sommarstuga :) det var mys.

måndagen åkte jag hem till färnbo, skönt säger jag bara (:

tisdag slutade skolan efter betygsinformationen i svenskan, där jag fick VG, så det var ju bra :) sen var det träningen, var riktigt skönt att träna idag. sen hem och kika sverige-grekland med älsklingen, som var riktigt trevligt :) och det gick ju även kanon för sverige. hoppas det går bra nästa match också, mot spanien :) heja.

nu är klockan tio och jag vill helst bara åka hem till färnbo. men tyvärr så har vi fortfarande skola, där vi får reda på betyg i idrotten och så. helst skulle jag vilja hem och se niornas avslutning. skulle vara roligt. nu var det ett år sen vi slutade nian, och det var en stor dag :D men tar fem över ettan hem och sen ikväll blir det säkert fest, eller ja det blir det :)

två år kvar, haha, sen tar vi studenten ;)

jaja nu ska ja snart till skolan, och sen äntligen till färnbo :) skönt. 

ha en trevlig dag.

TOBIAS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0