söndag

idag är det söndag, och jag har just kommit hem. har varit full fart hela dagen ut.

steg upp imorse från sängen, tillsammans med min underbaring, då vi skulle upp och gratta pappa som fyller idag :)
sen till hedesunda för konfirmation, där min kusin konfirmerade sig. god mat och trevligt :)
efter det hade jag match i norrham, vilket ingen visste vart det låg, så några felkörningar blev det.
matchen slutade tyvärr 1-1. Efter att dom gjorde ett mål i dom sista fem minuterna, så kan inte mer än säga att vi verkligen var värda den matchen, för vi var kanon.

har även kikat spanien - tyskland där spanien tog hem segern med 1-0. målet gjordes av torres, finns ett ord för honom och det är kanon. för det är vad han är :) riktigt bra match och grattis spanien!

imorgon blir det ut och träffa några trevliga vänner och så kan jag tänka mig, trevligt. hörs :)

Kommentarer
Postat av: sanna

Hoppas helgen varit bra :)

2008-06-29 @ 23:37:57
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: sanna

Hoppas helgen varit bra :)

2008-06-29 @ 23:38:06
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0