6 månader <3

idag är det sex månader med min fina tobias :) hur underbart som helst. jag älskar dig tobias <3
                      det är alltid så mysigt med dig och du är det bästa som hänt mig!

nu är jag äntligen i lägenheten och ska sova min första natt här, vilket ska bli roligt (:

idag är det fredag också, och inte långt kvart ills praktiken, lovet har gått fort :/ tråkigt. har ingen lust att börja på praktiken i två veckor.. men ska iaf vara på H&M.. kanske blir lite roligt ändå (:
idag så kommer tobias hit, vi ska käka mat och myspysa.. ska bli riktigt trevligt :) <3

imorgon blir det valbo :)


jag älskar dig tobias, <3 du är det finaste jag vet .

image77




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0