God Morgon

Usch, det här är alledeles för tidigt att vakna på en helg. menmen, har nyss käkat en väldigt god frukost med yoghurt, blåbär, jordgubbar och hallon. Det är verkligen mumma.
Idag runt 1 åker jag in till älsklingen, har inte sett honom på hela helgen utan har bara varit hemma med familjen.
Trevligt det där med melodifestivalen också, att carola inte gick vidare. haha, lite småkul sådär.
Men jag förstår inte att Sibel kunde gå vidare, det fanns många bättre ..
eller vad tycker ni ? :o

men nu ska jag ut och gå iaf, igår gick jag ut till nässja, eller det var lite längre, till den där bron och det blev ungefär 1 mil fram och tillbaka. och det är faktiskt härligt att gå ut såhär på morgonen.

men vi hörs.

så snart får jag träffa min efterlängtade älskling, tobias. <3



som sagt så var det melodifestivalen igår, i kiruna, så ja tänkte lägga ut lite tjusiga bilder på ishotellet. riktigt fint.


Kommentarer
Postat av: sanna

ja jag fattar inte hur Sibel kunde gå vidare. :S :p

2008-03-10 @ 12:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0