hemma igen (:

ja då var man hemma igen, hade gärna varit kvar en vecka till. men det är nog inte så bra för min plånbok :) haha. är så billigt så har shoppat hur mycket som helst. typ:

jackor, smycken, smink, solbrills, lakan, kläder, skor, parfymer.. lite allt möjligt. mys det där. :)

ah, igår kom min älskade tobias, skönt att se honom kan jag lova :) så det blev myspys hela kvällen igår <3 även fast jag inte mådde så bra så kom han iaf, vilket glädjer mig. hoppas inte han blir sjuk nu bara.. får hoppas på att han håller sig frisk och att jag blir frisk :)

idag kommer lite släkt hit och ska äta påskbord eller nåt (; sen blir det bara ta det lungt och hoppas på att den här förkylnigen försvinner.

image75 

har varit jätte trevligt i kina iaf :)

tobias, du är den bästa jag vet. jag älskar dig av hela mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: tamara

welcome home :)

2008-03-24 @ 16:10:44
URL: http://pharrell.blogg.se
Postat av: jennifer (:

men du tack så mycket :)

2008-03-24 @ 18:48:15
URL: http://jeeff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0