kanske hur trött som helst.

nu är man i skolan, inget man längtar efter. helst vill man bara ligga kvar i sängen och sova till tolv typ :p
mennej, nu är man iaf här, ska snart ha matte med leif.
blir väl ännu en trevligt dag med jossan och anna ;D

idag är det även träning, härligt, det är mycket träningar nu för mig :) skönt.
idag har jag fotbollsträning, poweryoga(?) imorgon, spinning på torsdag och fotbollsträning på fredag. haha. men det är skönt.

annars händer inte så mycket, igår satt jag och kikade på vänner hela kvällen, riktigt bra :) och ikväll ska jag nog fortsätta ;D svårt att slita sig ifrån det när man väl börjat .. :p

men nu börjar vi, hörs.

älskade tobias <3


image73

SNYGGT

Kommentarer
Postat av: sofia j

jeansen har jag :P

2008-03-15 @ 10:15:13
Postat av: jennifer

nice, grymt fina (:

2008-03-15 @ 18:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0