mysigt med kina imorgon

ja imorgon bär jag av till kina och kommer hem sent på torsdag kväll :) ska bli riktigt roligt, mycket shopping och så :) hih
självklart kommer jag sakna min kära tobias <3 .

fredag igår och då startade mitt påsklov eftersom ja är borta dom nästa vecka :) trevligt. så man kan säga att jag har två veckors lov. mys.
ska hända mycket på det här lovet, som t.ex. så flyttar jag in i min lägenhet :) vilket ska bli ruskigt roligt :D

väntade igår på att tobias skulle sluta och för att jag skulle ta kvart i tre bussen hem till tobias, fanns inte mycket att göra då eftersom vi inte hade någon idrott igår så slutade vi runt ett någonting.. jaja :) har iaf sovit en underbar natt hos tobias och nu ska vi snart på hans match.

lycka till älskling, :) <3

sen bär det hem till färnbo, packa lite och så, sen ikväll är det ju melodifestivalen också :)
och imorgon bär det av :)

men hörs

puss

tobias, du är det bästa som hänt mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0