you are my sunshine

sitter i skolan nu duvet. ;o

idag är det träning som gäller, och det känns väldigt skönt att träna nu eftersom det gick så jävla kasst på matchen. så idag ska jag göra bra ifrån mig.
har svenska nu iaf, ska skriva om dialekter, inte direkt det jag har lust med just nu.
det jag har lust med är att ligga på stranden, sola och lyssna på musik.. härligt.. ge mig sommar, tack.
eller så skulle det vara mycket mysigt att träffa tobias <3 saknar honom väldigt mycket nu.



FÖRRESTEN :D

i matsalen:
jennifer: usch, det är ett hårstrå i maten.
anna: helt seriöst, jag har säkert ätit en hel peruk sammalagt.
jennifer: HAHAHAHAHAH.



religion är något för anna,


Kommentarer
Postat av: bellsan

HAHAHA religion är något för anna,
måste härma dig lite där;) haha

2008-03-05 @ 22:18:05
Postat av: jennifer.

haha, men du gört ;)

2008-03-07 @ 08:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0