hej igen

nu var det sådär sjukt längesen jag skrev igen, men håller på och göra om bloggen, men är inte expert på det. får se hur det går.. har nog inte skrivit sen sista april tror jag, så vi lär väl börja därifrån ;) sista var riktigt mysigt då var det för grillning hos martin, sen for vi över till david, där det var helt okej.. :) själv mådde man bra, emot vissa andra.. vill inte peka ut några namn men .. ah neh ;) älskling <3 .. senare stannade tobias kvar hela helgen vad jag kommer ihåg :) trevligt.. skolan gick fort och tisdagen var flickorna hemma hos mig i lägenheten.. simone, anna, erika och jossan.. riktigt trevligt. :) veckorna går och snart är det sommarlov.. längtar hur mycket som helst, slippa gå upp tidigt till skolan .. är så himla skoltrött, men det är jag nog inte ensam om kan jag tänka mig .
i helgen var det.. vad gjorde jag då, just det, lördagen var det grillning hemma hos anna.. riktigt rikitigt trevligt och gott :) kött, potatis kroketter, sallad, bea och lite allt möjligt gott :) jossan, anna, johanna, sara och jag, sen kom även andra sandviks pojkar inklampande genom dörren, blev lite kubb och singstar och liknande.. då man cyklade hem runt halv två, två tiden hem till tobias :) HAH.
måndagen kom och det var skola igen, tisdagen kom och det var inte skola nej, då for vi, en stor del av klassen, till sthlm till uf-mässan där vi var och kikade runt :) roligare än vad jag trodde det skulle vara, tummen upp där.
sen blev det shopping, glass i gamla stan och annat mysigt och trevligt med jossan och anna :) <3
Sen var det onsdag, då bestämde vi att jossan och anna skulle sova hos mig, blev tacos, och då kom även erika och simone och kikade förbi, trevligt med ännu mer besök sådär :) sen blev det mysprat på kvällen till 2 ungefär. och det var kanske inte så smart för dagen därpå skulle vi upp klockan halv sex, för bussen till stockholm gick ungefär kvart över sju.. blev även lite panik där på morgonen ..
som sagt, stockholm igen på torsdagen då vi skulle på studiebesök på mcdonalds huvudkontor..
fick käka gratis sen på donken, och hur hungrig som helst var man, men ändå fick man bara i sig en halv hamburgare.. hm, jaja.
idag är det fredag och vi slutade skolan tidigare än väntat, vilket var skönt :)
så nu ligger jag hemma i sängen med bärbara och ska snart ringa älsklingen för att prata lite innan man går och lägger sig. :) alltid mysigt.
ah iaf, har även varit ute med fiona, anna och elin till hamre.. trevligt :p
men nu ska ja slå en pling till tobias, hörs :)

gonatt

tobias, my everything <3

image93
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0