helg helg, härliga helg

då var det äntligen helg :) igår var det match, spelade mot strömsbro och dom spelade kanske hur fult som helst, iaf. matchen slutade 2-2 och faktum är att jag gjorde ett mål.. riktigt roligt :) med vänstern också :D hah.

ja och idag har vi haft företagsekonomi prov, hann inte med allt tyvärr, menmen.. svarade på allt annat. haha, men det ska nog gå bra :)
har även sprungit 3 km idag, med skolan.. ganska jobbigt, men efteråt är det bra :) hah ..

i helgen nu så händer inte så mycket, fredag är det färnbo som gäller.. umgås lite med familjen, för det var ett tag sen det med.. för det är mycket sandviken nu. men det är trevligt det med :)
imorgon åker jag in till sandviken igen, där jag ska träffa älsklingen.. mys <3
söndagen kommer den också, och då är det bara på med springskorna och ut till trebo där vi ska springa med laget, och det kommer säkerligen bli hur jobbigt som helst.. längtar inte om ja ska vara ärlig :p sen har vi även fått nya matchdräkter så vi ska dit och prova sånt också, direkt importerade från thailand av roger :p haha .
Sen efter det ska jag nog träffa tobias igen, och det säger jag inte nej till :) tihi.

nu blir det musik och snart film, trevligt (: hörs.

puss

tobias, finns ingen som du <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0