00:01

 
härlig sovmorgon till två idag, hur underbart skönt som helst, om det ändå kunde vara så varje fredag. ja det skulle man inte säga nej till!
men kändes ganska onödigt att gå dit, eftersom lektionen inte var mer än en timme ungefär och vi fyllde bara i ett papper, men iaf, huvudsaken är att man gick dit.
efter det for ja hem till färnbo, sen får vi sen vad som händer ikväll. kanske bara en filmkväll hemma med familjen, det är alltid mysigt. :)

i veckan var det två dagar praktik igen, som vanligt, och i måndags gick jag även på Arn 2, vilket var en riktigt rikrigt bra film tycker ja :) hela slutet satt jag och bölade på bion, pinsamt, men vad ska man göra? :p är den bra så är den :)
sen igår var det även kick-off i gävle, med uf.. och det slutade ungefär mot två tiden.
efter det åkte jag tillbaka till sandviken, vilket var ganska onödigt, för ungefär en eller en och en halv timme senare åkte jag tillbaka till gävle med älsklingen min för att vi skulle gå på Get Smart, när vi kom in till gävle gick vi och hämtade billjetterna och sen gick vi och åt mat inne på nian :)
gick sen vidare till bion där vi satt och väntade på att få gå in, och bion började halv sju, enligt tobias, så där satt vi och väntade och väntade då jag sen kollade på billjetterna och såg att den egentligen började sex, så då sprang vi in och vi hade då missat en halvtimme av bion, haha, iaf så var den helt okej, lite sjuk humor sådär, men det är roligt det med ibland.

men nu blir det nog lite film, next tror jag, sen blir det sängen och sova en härlig natt i min sköna säng, så hej och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0