give me summer



helgen har inte varit den mest lugnande. en liten stressig helg nästan! fredags var det jobb, men det var bra för jag behöver självklart pengar. lördag morgon steg jag upp tidigt för att samlas med laget klockan kvart över sju på jernvallen för att spela internmatch! riktigt kul och jobbigt, helt klart! så himla kul att träna i högbo. försökte bli klar med vårat budgetskit inom vårt uf företag, så himla tråkigt när det är en i företaget som inte håller det den lovar. blev inte klar, eller är fortfarande inte klar, men kom faktiskt en liten bit på vägen, men blev inte klar förns 11 tiden iaf.
just det och så män som hatar kvinnor, med anna jossan och johanna. riktigt bra film! den måste ni verkligen se!
imorgon är det praktik och sen gym, sen hoppas ja jag får träffa tobias. har inte sett honom på länge känns det som så nu saknar jag honom verkligen. snart 1år&6månader<3
och så till sist taggar vi 18års fest på fredag!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

tack snygging! ;) när blir du 18 då? :D



du, snällt att man får bli länkad av dig där nere bland länkarna ;o .. hahah :D

2009-03-09 @ 22:19:38
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0