08.08.08

idag är det den 8/8-08 och imorse började som sagt OS, och det började klockan 08:08 (: invigningen av os var sjukt fint och det kostade säkert en slant. haha.
den här veckan har det varit mycket film eftersom att vädret inte vill vakna på den rätta sidan, tråkigt att inte solen är framme nu utan bara regn hela dagarna. och är det regn så är det typiskt filmväder, det har kikats på; wanted, juno, all the boys love mandy lane, 10 things i hate about you, wall-e, good luck chuck, picture this och säkerligen någon mer. självklart har många av dessa filmer kikats tillsammans med älsklingen.
igår efter träningen blev det varma mackor tillsammans med tobias, och sedan kom sofia inklampandes genom dörren, hon har även övernattat hos mig i lägenheten och det var trevligt. blev film och prat och det var helt enkelt mysigt. :)
imorgon är det match mot hedesunda i hedesunda klockan tre, och efter det blir det cityfesten med anna och kanske erica :) söndagen har jag min underbara tobias hos mig och senare på dagen kommer även släkten för att fira mig, och måndag så ska jag nog dra hem lite folk till mig :) (Y)
tisdagen är det träning och kanske att jag åker till bollnäs med älsklingen.

15 augusti, mamma mia med älsklingen <3

nu ska jag nog kika ännu mera film och sedan gå och lägga mig. hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0