hemma igen

då var man hemma igen efter två långa veckor i halmstad, falkenberg, karlstad, borås och göteborg :) ja jag har hunnit med mycket, sol och bad, shopping, hälsat på gamla vänner, och haft det trevligt och mysigt helt enkelt. har även hunnit med liseberg i göteborg :) kom hem i lördags/fredags kan man säga. iaf så har det varit trevligt (:

idag har jag träffat min underbara tobias som jag har saknat, myspys <3
nu i veckan blir det också trevligt, cityfesten med sandviksbor och färnbobor, fyller även år så får se om det blir lite middag och partaj med några vänner eller kanske fler? jag vet inte, har inte bestämt mig än :) men något blir det iaf,

självklart blir det mycket tid med tobias, vilket är härligt, och även mycket tid med vänner och familj :)

men nu blir det vänner, och senare JUNO, vilket verkar vara en riktigt bra film. sen kanske man hinner med 10 orsaker att hata dig, vilket är en underbart bra film :) så nu har ja inte tid att sitta här, ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0