mamma mia, stockholm :)

i fredags var jag och älsklingen till stockholm, det var min födelsedagspresent från honom, riktigt gulligt, biljetter till mamma mia och ha en mysig dag med honom i stockholm helt enkelt, shopping och god mat :) så tack för det tobias, hade riktigt roligt kan jag lova. vi åkte in på morgonen, tio över elva gick bussen från resecentrum påväg mot stockholm, när vi kom dit blev det god mat på en mysig restaurang, sen shopping och senare mamma mia i globen. och det var jätte bra, mamma mia var verkligen kanon(!). dom sjöng hur fint som helst, så nu ser jag fram emot att se filmen också :)
imorse vaknade jag sent, härligt.. inte så många dagar kvar på sommarlovet nu tyvärr :/
imorse var jag även ute och övningskörde, och det gick hur bra som helst, så imorgon när ja åker in till sandviken så kör jag, blir nog bra det :p
imorgon klockan elva har vi match mot strömsbro, hemmamatch på jernvallen :) förra matchen mot dom slutade 1-1, så vi får hoppas det går bättre den här gången..
efter det blir det nog att köpa in ännu lite mer saker till lägenheten, och senare hem till lite mysiga vänner då det blir hemmagjorda pizzor och film :) mys.
men nu är det kanske dags att knyta sig och sova, upp tidigt imorgon för samling klockan kvart i tio på jernvallen. men vi hörs. hej



jag älskar dig hur mycket som helst tobias <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0