the day after yesterday

imorse vaknade man pigg som en mört, eller så inte. sov kanske till elva och resten till typ sju ? haha, nog för att det är meningen att man ska upp sent tycker jag, efter en trevlig kväll. men det brukar oftast bli så att man vaknar tidigt.. så är det :) ja igår hade jag lite födelsedagsfirande, både jag och erik fyllde, han 18 och jag 17, så grattis erik. först lite tjejer som kom över på fika och mat. där det serverades goda saker, senare kom fler folk inklampandes, och det blev allt trevligare och trevligare :) sen vill jag också säga tack så mycket för alla fina presenter :)
dom sista gick nog hem ungefär runt halv fyra, ungefär. :)
då det blev film för oss som var kvar, alltså sandviksborna som skulle övernatta i österfärnebo :)
efter dom hade åkt hem blev det städning, sen buss in till sandviken, eller nej inte buss, för den missa vi, så det blev bil, alltså bil in till sandviken för att gå på träning.. som var ruskigt rolig idag :)
och nu är ja hemma i färnbo igen, och ska nog dra på en film nu. och på fredag blir det stockholm med älsklingen, mamma mia i globen :) kanon!

men vi hörs.

tobias, jag älskar dig underbart mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0