torsdag

i måndags började praktiken, själv är ja på h&m och trivs jätte bra :) ska vara på barn avdelningen nu i tre veckor och sen går jag vidare till cosmetic i tre veckor :) och det är roligt där, så det ser ja fram emot :)
efter det blev det lite extrajobb på mässen, tjäna lite pengar, för min ekonomi står inte på topp alls.
halv tolv var ja klar och då blev det cykeln hem och käka lite, sen sova en härlig natt efter en jobbdag..
tisdag var andra dagen för praktiken och det gick lika bra då tycker, men man känner att man är alldeles slut i fötterna.. efter praktiken blev ja kvar till ungefär halv åtta i gävle, då en "tröja" fick följa med mig hem :)
igår var "första riktiga" dagen i skolan, jobbigt, långa dagar nu ..
idag är det torsdag, skolan, träning, tobias.
och i helgen har jag fullt upp också :D mycket som händer, kul

iaf, 11 månader idag med min älskling, underbart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0