you´re on my heart just like a tattoo

None fredag och helg, skönt kan jag lova. så sjukt långa dagar så bena blir så trött så dom släpar efter. igår var det torsdag och skolan var den kortaste dagen faktiskt, tio över tre, dom här närmaste veckorna sen blir det 8-17 varje dag, plus praktiken 10-18, men så kan det vara.
anna jag jossan och magda försöker på sprutt på våra hjärnor för att komma på en riktigt bra uf produkt, men ideerna kommer väl snart..

jaja, ikväll får vi se vad som händer, kankse åshammar :) som skulle bli mycket trevligt.
imorgon är det fest hos kurvan, men även kräftskiva, men nog är det ju roligare med alla vänner på fest ju.. men vi får se hur det blir.

förra helgen var det myskväll hos mig med anna jossan och johanna. vilket var riktigt roligt, det blev yatzy, musik, film, prat och sång, och den goda maten får vi ju inte glömma.
hannibal var filmen, inte direkt bra, så det är ingenting jag rekomenderar alls.
"hannibal, måste fånga fler" .. haha kanon sång där av oss.

förresten tycker jag hösten har kommit lite för tidigt, sommaren är ju inte slut än, eller den ska inte vara slut. ja det suger i allafall.
hejdå

tobias, helt underbar person <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0