snälla, ge mig sommaren

längtar nå otroligt mycket till sommaren, tänk er att ligga på en strand och steka i solen och bara ta ett dopp i vattnet. underbart .

iaf, nu är det sportlov, skönt.. behöver det känner jag, sömnen speciellt. var nämligen hos tobias igår, och när somna jag ? tio ? :O inte bra. imorse var det träning och jag tycker det har varit jätte skönt att ha haft träningarna på mornarna klockan 11, för då har man kommit upp och det har varit fint väder, för det mesta :p, och tränat. det är skönt, men nu så ska dom ta bort tiden på lördagen bara för att det kommer bli så mycket matcher :/ men då får vi hoppas han lägger in ett eller två pass någon annan dag så det blir tre gånger i veckan.

får hoppas det kommer hända mycket trevligt på lovet och att det blir bra väder.. känns ju snart som om det är sommar. ah, inte än kanske.


idag är det tagga melodifestivalen med björn gustafsson :)

haha måste tillägga en liten sakr;
kurvan: hej jeffie :D vad gör du?
jennifer: heej (: är med tobias,sj?
kurvan: är med tobias :)
jennifer: haha vaa? :p
kurvan: ja tobias lehikoinen 2 :)

sen var det även lite mer, men kanske inte bör skriva det ;) det var egentligen det som var roligt :p


-------------------------------

snart fem månader med min älskling :) han är det bästa som finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0