sunshine in the rain

första dagen på jätte länge som jag faktiskt sovit ut, till elva. kunde inte sova längre, förut sov ja till ett två kanske, om inte mer. men inte längre nej, sen är det alltid skönt att kliva upp och värma sig i en varm dusch.. skönt :)
igår var det en slapp dag, kom hem från träningen runt 1 och tog en härlig dusch, åt god mat, kusinerna kom på fika, kika melodifestivalen och tog det bara lungt. kan vara härligt det också ibland, har inte umgåts så mycket med familjen på sista tiden, så det var trevligt.
idag händer inte så mycket, åker in till sandviken till min underbara tobias.
sen i veckan hoppas vi på mycket roligt, kanske ska träffa sofia, henne har man inte sett på hur länge som helst.. och inte elin för den delen heller.. sen är det fem månader med tobias på torsdag, så då får vi hoppas det blir nå myspys..
har även match på torsdag, som ska bli grymt roligt, men det är ändå väldigt nervöst, för det är ju första matchen för mig och simone :) men det kommer nog gå bra hoppas ja.
Sen kommer jag träffa bästa jossan och anna, haha och ha våran nyttigdag. får se hur det blir med det :)


sen har jag totalt glömt bort och sagt grattis mathilda som fyllde 17 år i fredags :) så, grattis mathilda (:


t obias,  m in  f inaste<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0