nothing is impossible

ännu två dagar avklarade på H&M, och jag stortrivs, det är riktgit roligt. dagarna går mycket fortare nu än vad dom gjorde förra veckan.. har fått reda på många bra överraskningar idag, och det var roligt.. haha :)
iaf helgen var kanske inte så jätte rolig, roligare med fest, men det blir det iaf den här helgen. fest hos cilla, så det taggar vi. före det kommer även anna jossan och kanske johanna över före.. blir kanske lite mat och prat och lite smått :) trevligt.
idag gick som sagt praktiken fort och innan jag for tillbaka till sandviken fick en söt tröja följa med mig hem :)   och hann med träningen idag också. skönt :)
nu är det bara mys framför tv;n, med lite frukt och myskläder :) det är trevligt.
men snart är det sovtime, tidig morgon imorgon. hej

nu vill jag bara bort till värmen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0