onsdag den tjugoåttonde januari

nu var det ett tag sen man skrev igen, men känns inte som jag har orken pga mycket skola, praktik och plugg.. faktum är att praktikdagarna har varit trevliga den här veckan. jag och mathilda provade att äta på ett nytt ställe där vi åt bakad potatis med kycklingröra. riktigt gott!
i helgen käkade jag på napoleon med anna, johanna, sara och karin. riktigt trevligt och riktigt gott! efter det blev det film.. prom night.. ja måste säga att den nästan var lite bra.. blev inte så sent så runt tolv åkte ja hem till tobias och kika på film och myste! det har blivit mycket film i helgen och förra veckan.. eagle eye, another cinderella story, wild child, taken och fler bra filmer! nej nu fortsätter pluggandet och snart är det träning!

idag är det 1år & 4månader med underbaringen min! jag älskar dig tobias




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0