new york är..

helt underbart, kommer snart lägga in många av mina bilder från min lilla resa.

sommarlovet går så fort tyvärr, men har hunnit med mycket och det bästa på sommarlovet har redan börjat.. i helgen var jag i new york, på måndag morgon åker jag anna jossan sara och johanna till johannas stuga i falkenberg i en vecka, när jag kommer hem är det 20årsfest, efter det åker jag till österrike på bröllop och sen är jag 18, då blir det krogen och sthlm.. jag menar, hur bra låter inte det? jo KANON!

i onsdags var det sommarkväll med några av mina favorittjejer i gävle.. riktigt mysigt, det blev slagg i annas brors lägenhet och jag hade en riktigt lyckad ikväll :) ikväll är det fest ute i nässja, jag är taggad! hoppas på en bra kväll! mer om allt får ni höra sen!

HEJ!



Bild tagen av min Nikon D5000

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0